måndag 5 november 2012

Liket lever!

Jo, det är sant, jag är fortfarande kvar!
Tyvärr har det inte blivit så mycket bloggande som jag har önskat.
I oktober börjar årets mest hektiska tid för mig och familjen. Mest för mig kanske för att jag vill vara ute i god tid och förberedde vilket mannen kanske inte har lika stort behov av...
I november fyller stora sötis E 5 år med två kalas och i början på december var det 1 år sedan vår älskade lilla E kom till världen, alltså mer kalas!
Efter det är det ju inte så himla långt till jul så ni kan ju förstå att det susar runt i skallen på andra sidan skärmen...
Lägg till att jag är en extremt jul-älskande människa, som typ stod och hoppade när IKEA hade invigning på sina julsaker. Detta gör att jag går och längtar och små-shoppar jul-pynt redan i oktober, fast jag kanske borde hejda mig och fokusera på födelsedagar istället.

Så jag lär inte vara särkilt aktiv den närmaste tiden heller då det ska ut kalasinbjudningar och förberedas för barnkalas och bakas tårta m.m. m.m. Förhoppningsvis så kommer jag ihåg att plåta lite av bakningen så att jag kan lägga upp det här sedan.

Tills dess så lägger jag upp bilder på det senaste som hände i köket.
Lite smarrigt bröd :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar