onsdag 12 februari 2014

Sjukstuga igen

Jahopp, här var det sjukt igen. 
Både lilla och stora E har varit hemma. Stora E är i skolan igen men lilla E får nog vara hemma hela veckan. Hon har febertoppar på nätterna och hostar. 

Innan sjukstugan anlände så hann jag med att baka lite. 

Tigermuffins. 


Gjorde dubbel sats så det blev tigerkaka också :-)


Sedan provade jag något jag aldrig hjort innan...

Madeleine-kakor. 

Hade inte de "rätta" formarna så fick gräva långt in i skåpet för att hitta något som funkade. 

Det blev Madeleines med smak av citron/fläder och honung. 

I fredags var vi hemma hos goda vänner och hade taco-kväll! Himla mysigt, vi får lov att bjuda igen snart!
Jag hade tänkt att ha med mig hi hat-cupcakes, men min vana trogen misslyckades jag och fluffet som skulle vara ovanpå sockrade sig, så det blev bara vanliga muffins som följde med!

Nu, ta hand om liten kicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar