söndag 2 februari 2014

Det kunde ju blivit bra!

Eller vad sägs om hemmagjorda Lion-bars liknande små godingar?
Låter ju onekligen hur gott som helst.
Och visst, de blev goda.
Bara halvt omöjliga att äta eftersom kolan blev mer som en sås än seg smarrig kola. 




Igår var jag, barnen och barnens farmor i pulkabacken. 
Tjihoooo tänkte jag, det här blir jätteskoj!
Eller inte...
Lilla E skrek nästan hela tiden (drog lite på mungipan en gång när vi åkte ner i pulkan)
Hon var arg för att hon inte fick åka snowracern. 
Detta var tyvärr en omöjlighet då vi inte fick plats båda två och hon inte kan åka själv. 
Inte blev det bättre när hon såg stora E och andra susa ner i sådana. 
Stora E tröttnade efter en halvtimme och ville hem efter en halvtimme (tyckte det var jobbigt att gå upp för backen!) 
Jo, jo, tur man anstränger sig ibland! :-p


Idag har jag varit med stora E på fotbollsträning.
Inte så ofta jag får den äran, det är oftast H som följer med. 
Han har blivit så duktig min stora grabb! ❤

Kvällen avslutades med lite kloss-lek innan set var dags att natta lilla E. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar