måndag 17 februari 2014

Alla hjärtans dag, fotboll och power-bars

Japp, det har ju varit alla hjärtans dag, så då fick det bli lite bakning. 
Det blev kärleksmums, passande va?! :-D
Med kokos och strössel


Mumsigt värre :-D

Och så lite härliga tulpaner och rosor på det :-) 

Lördagen bjöd på fotboll, det var "Österdagen" i Växjö. 

Redo för spel!

Tyvärr åkte våra FF-grabbar på däng, men stora E hade roligt i allafall, även om han var förgrymmad över att de förlorade. Men viktigaste är ju att helhets-upplevelsen var bra!

Efter stora kämpa-insatser så är man värd macka, banan och Festis!

Idag har jag gjort power-bars. 
Såg ett recept i ett reklamblad och kände mig sugen på att prova. 

Sedan hade jag inte alla ingredienser hemma, så jag gjorde som jag brukar göra, freelansade lite!
Har inte provat än, ska doppa ena sidan i lite choklad först. 

Nu slapp i soffan, snart nana kudden!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar