lördag 7 december 2013

Ett livstecken och en tårta

Idag fyller vårt lilla gryn 2 år! ❤
Tänk att vår lilla "bebis" nu är två år!

Är helt slut, ändå har vi bara haft litet kalas med mormor/morfar och farmor/farfar. 

Jag får låta bilderna tala för sig själva!

Lilla E hjälper mamma förbereda en pepparkaksdeg. 
Man måste ju smaka så den smakar ok. 

Vad ska det här bli tro? ;-)

Nyckelpigs-tårta!
Fyllningen blev lemoncurd-grädde med hallon och nutella med grädde och dumle-kola. 

Med tanke på att jag hade en knapp timme på mig, samt att lilla E var på skrutt-humör och bara ville springa till mig och bli buren hela tiden, så är jag grymt nöjd med hur den blev. 

Med detta säger jag tack för mig för denna gången och slänger mig i soffan med ett glas vitt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar