tisdag 31 december 2013

Det blir långt mellan gångerna...

Men, det är ju trots allt jul/nyårs-lov så då får man väl lata till det!?

Jag filade tidigare på en tårta som skulle vara till nyår. Nu blev det inte då att jag skulle göra någon efterrätt, bara lite plockmat. 
Men, medans jag fortfarande filade, så tänkte jag att vilket bättre tillfälle  att testa min kombo än när brorsan och hans tjej kommer på besök?
Det blev dulce de leche, Dumle, grädde, färskpressad apelsinsaft på bottnarna och så vitchoklad-mousse. 

Den här ynka pynka biten är det enda som han förevigas innan tårtan smaskades upp!

Jag gillade den, a lot!

Men om man har en tendens till att tycka att det finns bakverk som är för söta, ja, då är nog denna en av dessa! :-D

Nu, sova.
Imorgon, lång dag.
Godnattens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar