lördag 28 juni 2014

Tjejkväll

Igår hade jag ett gäng härliga tjejer på middag här hemma. 
Så himla mysigt!
Men, det är vid sådana här tillfällen jag verkligen inser vilken fruktansvärd tidsoptimist jag är...
Vilken tur då att underbara L sms:ar och undrar om hon kunde komma lite tidigare!
Utan henne hade väl maten stått på bordet vid 20, i bästa fall. 
Det blev lite couscous-sallad med kryddiga biffar och lite vin såklart :-)
Till kaffet blev det en tårta, inte så fin som jag tänkt mig, blev lite hafsigt eftersom jag inte hade tiden på min sida, men den var rätt god så jag tror jag är förlåten ;-)



Tjejerna var lite dåliga på att äta ;-) så hela underdelen blev över. 
Pimpade till den lite så blev det nästan som en ny tårta idag. 



Idag var H och sprang en halv-mara som gick här i stan. 
Rackans så stolt jag är över honom! ❤️


Loppet gick förbi inte långt ifrån mina föräldrar så vi tog en promenix bort för att heja när han sprang förbi. 

Ha en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar