torsdag 9 januari 2014

Lite hopkok :-)

Jahopp, här galopperar livet vidare!

Detta blir ett lite-allt-möjligt-inlägg. 

Börjar med småkakorna jag gjorde för ett tag sedan med med choklad och apelsin.
 




De blev riktigt smarriga :-)

Vi var ju mycket sjuka precis innan jullovet och från och till fram till nyår. 
Detta gjorde att vi nu när stora E började skolan fick hem en massa fina julsaker som han gjort. 

Stolt mamma så att hjärtat svämmar över! ❤

Han hade till och med ritat juligt fint på papperspåsen som allt fint låg i. 

Idag när jag hämtade stora E från skolan så hade han tappat sin ena framtand som är lös. Han hade tappat den ute och inte hittat den och var lite bedrövad över detta. 
Som tur var hade vi pratat om att det kunde hända eftersom hans två framtänder varit rejält lösa ett bra tag nu och att möjligheten fanns att han kanske inte skulle hitta den. Så han var lite förberedd på det i allafall. 
Sötisen! ❤

Själv så är jag inne i träningen. 
Började innan jul, men så var vi sjuka mycket så det blev inte så mycket tränat då, men försökte komma iväg lite regelbundet ändå. 
Nu när vi är friska igen så är det bara att tuta och köra innan nästa förkylning eller annat dyker upp!

Så, nu ska jag lägga mig, imorgon ska jag försöka pallra mig upp tidigt för att träna innan jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar