fredag 12 oktober 2012

Mmm vad jag vill baka nu!

I helgen var min mamma i Stockholmo med jobbet. Men de hade lite egentid och då passade hon på att smyga in på Essencefabriken och med sig hem hade hon de här godsakerna till mig!

Gissa om jag är sugen på att baka nu och prova mina nya smarrigheter!
 Blir nog mest till macaron-bakning, smultron-, hallon-, och violessens plus en härlig flaska med lakritspasta som jag knappt kan bärga mig med att sätta tänderna i :-)
Och så lite mandelmjöl, svart geléfärg, rosa, blå och grön pulverfärg samt en liten dosa med super-saffran!
Skulle helst av allt vilja ockupera köket med en gång och bara baka, baka, baka. Men det blir till att jobba lite istället. Förhoppningsvis blir det lite bakning till helgen.
Är sugen på att prova lakrits/violmacarons!!!

Ha en bra helg everybody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar